7 Nisan 2015 Salı

Bi BakGeri Döndüm, Vallahi

Merhabalar! Ben geldim. Sen kimsin mi? Yok canım o kadar olmadı. Dimi?

Yokluğumu başkan dışında 'farkeden' el kaldırsın. Zira bu sayının biri geçmeyeceğini biliyorum.

Nasılsın canım kardeşim? Hamdolsun benden iyilik.

Ne yazsam diye düşündüm, şıııp buldum. Geçenlerde deep'e durduk yere şunu söyledim; 'bu gece bi şiir yazcam, bugünün ödevi'. Gece oldu ve ben uykuya daldım.

Sonra şıııp uyandım. Yahu sözümü tutmadım dedim kendime, elime aldım telefonu yazdım.


Bu çiçekler, bu yaprak,toprak, bu gök, sayın seven, bizim.
Sizin bu gök sayın seven! 
Bu sarı güneş,
en çok sizin boynunuza yakışır.
Alın çekinmeyin, takın boynunuza.
Bu güneş sayın seven, bi sevenin boynunda ışıldar en fazla.
İnanın, 
göğün umudu gözlerinizde! 
Bi takın, bakın,
Nasıl? Var dimi umut sayın seven? Ah sayın seven,
Ah sevenin gözleri, sevenin boynu, sevenin düşleri..
Dünya sayın seven, 
Siz,
Gülüşünüz sayın seven! 
Gülüşünüzden şiir toplanır ah!
Rüzgâr esiyor ılık 
Düşler dökülmüş elinizden, 
Siz hareket edince ah!
Dile gelir tüm kainat , yürekten
Ah sayın seven!
Sevenin çokluğu,
Sevenin dünyası, 
Varolun.


Diyeceğim yok başka, varolun.

37 yorum:

  1. Caniiim o bi kisi ben mi oluyom simciiik ♥♥♥♥ ne tatli yazıyorsun sen hosgeldin. Gitme bi yerlere yaz hep sen. Cocuklar icin yaz ebeveynlere yaz siirler oykuler yaz okuduklarini hayallerini yaz fistikiiim ♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bak iştee doğru demişim :)) Ama sen çok tatlısın be teşekkür ederim canımın başkanıııı :))

      Sil
    2. Helene nereye gitti yaa simdi de o gitti haydeee *-*

      Sil
    3. gel tatlım videomuz hazır ;)

      Sil
  2. Valla ne yalan söyleyeyim, bu kim lan dedim :) Neyse, o zaman hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah :P
      Çok güldüm, sağolun ben de sizi tanıyo gibiyim :P
      En kısa zamanda blog ziyaretleri farz olmuş :)

      Sil
  3. tam olarak benim kafamı yaşıyosun canım o yüzden burdan sana kocaman sevgiler öpücüklerrr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yalnız hissetmemek güzel.
      Daha yakıından tanıyalım o zamansa ;)
      sevgiyle kal:)

      Sil
  4. "sayın seven" ne güzel bir tabir olmuş öyle. helene bunu beğendi. :)

    YanıtlaSil
  5. İçten olmak her zaman güzeldir, her zaman geçerlidir.
    Ve dobra dobra olmak...
    Bloğunuzun adı hep dikkatimi çekiyor, ilginç...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. aaaa ! dönmüşsün hoşgeldin :)

    'Bu sarı güneş,
    en çok sizin boynunuza yakışır.
    Alın çekinmeyin, takın boynunuza.' aldım gitti valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, hosbuldum :)

      Al tabii senin o güneş!

      Sil
  7. Ben de de bu ara yayın bi gidip geliyor
    Geri geldiğine sevindim..hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosbuldum :)
      Zaman zaman oluyor öyle şeyler :)

      Sil
    2. Merhaba hosbuldum :)
      Zaman zaman oluyor öyle şeyler :)

      Sil
  8. Şiir çok hoş eline sağlık. Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
  9. Daha çok yazııııı :)

    ben de beklerimm :)

    YanıtlaSil
  10. sayın alık balık hehhe

    YanıtlaSil
  11. Merhaba :) Tamam yokluğunu fark etmedim ama varlığından haberdar oldum şimdi. Hemencecik de takipçi oluyorum. Kahve yanına da bekleriz efendim :)

    YanıtlaSil
  12. kırmızı renkli gri kamyon
    gece yarısı sokakta tek başına bir kız
    neredesin süpermen
    moonrise kingdom.

    seç aralarından olmazsa söle yine.
    moonrise dan başla.
    :)

    YanıtlaSil
  13. Hoşgeldin. Bir daha gitme, daha sık yaz olur mu? Seni takibe aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kpssden sonra rahat rahat yazarım inşallah :)

      Sil
  14. Tatlım aneanneni kaybetmişsin deepte gördüm, Allah rahmet etsin canım başın sağolsun. Geride kalanlara sabır dilerim.

    YanıtlaSil
  15. ps;Gerange nin Leyleklerin Uçuşu kitabını bitirdin mi? Heyecanlı bir konusu vardı :)

    YanıtlaSil
  16. başın sağolsun. annatsana biraz ananeni bi ara bana.

    YanıtlaSil
  17. Ee yaz artık. Seni bekliyorum; )

    YanıtlaSil
  18. ne güzel yazmışsınn :) ben takarım güneşi boynuma çok severim güneşle içli dışlı olmayı :)) bu arada başın sağolsun Allah rahmet etsin anneannene inşallah.

    YanıtlaSil